Saturday, July 28, 2012

+++ Dressing Code / Code Vestimentaire +++

Mon style vestimentaire ? Je dirais que c'est un mélange de glam-rock, classique, preppy, boho, sportif, vintage... un peu de tout, quoi ! Je ne veux pas me limiter au genre, car je crois sincèrement qu'il faut choisir des pièces qui nous met en valeur et dans lesquelles nous sommes confortable.

My clothing style? I would say a mix of glam-rock, classic, preppy, boho, sporty, vintage... a little bit of everything! I don't want to restraint myself to one style because I truly believe that we should pick pieces that flatter our best features and in which we are comfortable. 



J'adore le style de cette modèle. Elle combine streetwear/sportif (foulard à motif et espadrilles) avec style classique (sa blouse). En plus, tous les couleurs vont ensemble! La combinaison des pièces donne du caractère à son style. J'adore!

I love the look of this model. She combines streetwear/sporty (busy print scarf and running shoes) with classic style (blazer). Plus, all the colors go well together. The matches gives character to her look. I love it!

No comments:

Post a Comment